Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за JR спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнения за JR спортен филтър

    От определено време карам със спортен филтър JR който се слага директно във филтър кутията ( не конус ), но да ви кажа честно не съм особено доволен понеже не усетих и грам разлика във вървежа. Чел съм мнения на хора със спортни филтри които усещали разликата (конуси) и предимно бензинови коли де. Може ли да е от това че си е във филтър кутията и за това да няма никакъв ефект? И на дизела може ли да се слага конус?

  • #2
    Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
    От определено време карам със спортен филтър JR който се слага директно във филтър кутията ( не конус ), но да ви кажа честно не съм особено доволен понеже не усетих и грам разлика във вървежа. Чел съм мнения на хора със спортни филтри които усещали разликата (конуси) и предимно бензинови коли де. Може ли да е от това че си е във филтър кутията и за това да няма никакъв ефект? И на дизела може ли да се слага конус?
    Някой колеги имат конуси, слагат се някак в кутията, а за вървенето колега едва ли ще усетиш кой знае каква разлика, най много при току-що измит филтър първите 1000-2000 км да падне разхода 0.5-1л.
    "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

    Comment


    • #3
      във вървенето не но в бръмченето се усеща
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #4
        Търси разликата само във високите обороти.
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #5
          Само в този раздел, не беше коментиран спортният филтър. Това са темите от другите раздели :

          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2

          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2

          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Само в този раздел, не беше коментиран спортният филтър. Това са темите от другите раздели :

            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2

            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2

            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EC%FA%ED%F2
            Обсъждан е ефекта само при бензинови коли. Тук си говорим за 166 дизел.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
              Обсъждан е ефекта само при бензинови коли. Тук си говорим за 166 дизел.
              Спорта и дизела малко не се връзват, ама може да има някой.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Спорта и дизела малко не се връзват, ама може да има някой.
                Като гледам резултатите от пистата в Серес за последния път точно дизела най-добре се върза с думата спорт спрямо всички български алфи.
                Last edited by RoMAN; d.m.y г., 20:49.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Спорта и дизела малко не се връзват, ама може да има някой.
                  Аз че съм "бензинджия" уж ти казвам че с чип и филтър нещата при дизела стават страшни дори и при 166, така че има значение!!!
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Аз че съм "бензинджия" уж ти казвам че с чип и филтър нещата при дизела стават страшни дори и при 166, така че има значение!!!
                    Лично аз не останах с такова впечатление за това питам дали ще е по-добър ефекта при конуса.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                      Лично аз не останах с такова впечатление за това питам дали ще е по-добър ефекта при конуса.
                      С какво мери колата та разбра че няма ефект. Според мене поне ще ти намали разхода ако не друго. От конус и реплейсмънт в твоя случай реплейсмънта е по добре, защото конуса най-много да не можеш да го изолираш както трябва. Още нещо чип имаш ли, и ако твърдо си решил да сменяш филтура ти препоръчвам K&N. Лично за мене е по- добър от JR.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        С какво мери колата та разбра че няма ефект. Според мене поне ще ти намали разхода ако не друго. От конус и реплейсмънт в твоя случай реплейсмънта е по добре, защото конуса най-много да не можеш да го изолираш както трябва. Още нещо чип имаш ли, и ако твърдо си решил да сменяш филтура ти препоръчвам K&N. Лично за мене е по- добър от JR.
                        Чип имам от много време, но това няма нищо общо с темата. Просто ставаше дума, че със или без спортния филтър нямаше никаква разлика. Колата е замерена с g-tech. И отворих темата да попитам дали някой е имал файда след него и дали ако някой е слагал конус е усетил разликата, защото при риплейсмънта определено я няма. Мисля че нямам намерение да сменям JR с К&Н понеже изглежда на този дизелов мотор аз разлика не усещам.

                        п.п. Разхода си е същия и не се е променил след филтъра. Само си намаля след чипа.
                        Last edited by RoMAN; d.m.y г., 02:47.

                        Comment


                        • #13
                          като няма осезаем ефект няма!
                          поне ще си сигорен,че количката ти не се задушава
                          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                            Лично аз не останах с такова впечатление за това питам дали ще е по-добър ефекта при конуса.
                            Аз си сложих КиН риплейсмънт. Нямам намерение да осакатявам колата като й махам кутията, за да търся място на конуса. Също като теб не усещам разлика, което не значи, че няма, но просто не е осезаема.

                            По твоя въпрос: според мен и конус да сложиш, пак няма да има разлика поради следните причини:

                            1. Нашите мотори са с принудително пълнене и компресорът винаги си вкарва достатъчно въздух, така че разликата спортен/обикновен не е толкова голяма както при двигателите с атмосферно пълнене.

                            2. При една по малка бензинова кола обикновено има повече място отпред и съответно колегите успяват да изнесат конусния филтър по-далеч от мотора и ако го изолират добре и му осигурят и приток на въздух направо отвън (който е по-студен от този около двигателя) нещата се подобряват не само заради по-малкото съпротивление на спортния филтър, но и заради привличането на по-студен въздух за двигателя. При нас първо няма място и второ кутията си е направена така че да има приток на студен въздух (някъде под левия калник), така че упражнението си губи смисъла и няма да има ефект.

                            3. Чипът ти дава 30-40 коня, което са 20-30% увеличение на мощността, а спортният филтър не може да ти даде и 1 кон, така че каквото можеш да извадиш от тоя мотор си го извадил - конусът няма нищо да помогне.

                            П.П. Оттук натам можеш да качиш още коне главно с 1) подобряване на чипа и 2) с по-голяма турбина, което е свързано с преработка на още доста неща по колата.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ако може да подметна тук нещо за размисъл - как точно моя фабричен филтър удушава 2.0ТС-ката, след като всички 166-ци са с един и същ филтър?? Като почнем от 2,0-ката през дизелите, през турбобензините и свършим с 3,0 V6 в кутията е все едно Ако моя филтър не може да нахрани 2-ка мотор с въздух, как захранва 3,0 Не ми отговаряйте и не търсете разлика във вървенето щото няма да намерите
                              Last edited by code; d.m.y г., 17:17.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X